بررسی MoonxBT - اولین بستر معاملاتی اجتماعی با حداکثر 150 برابر اهرم در گزینه های بیت کوین
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در حالی که معاملات مشتقات می تواند یک روش سرمایه گذاری عالی برای تبدیل نوسانات کوتاه مدت بازار به نمایشنامه های با درآمد بالا باشد ، به طور معمول مانع بالایی برای ورود است که بیشتر افراد تازه وارد را از شرکت در بازار سودآور منع می کند.

MoonXBT به دنبال به چالش کشیدن این فرضیه است. MoonXBT با ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی های معاملاتی اجتماعی ، یک رابط کاربری آسان و ساختار کم هزینه ، به مبتدیان رمزنگاری و متخصصان به طور یکسان اجازه می دهد تا از نوسانات بازار کوتاه مدت بهترین نتیجه را بگیرند یا در بازار Spot شرکت کنندمعاملات برای نمایشنامه های طولانی مدت.

جوانب مثبت Moonxbt

  • تجارت با اهرم 1x تا 150x
  • معاملات نقطه ای با بازار و عملکرد محدود سفارش محدود
  • رابط تجاری بصری و آسان برای استفاده
  • قراردادهای مایع مزایای بسیاری از قراردادهای معمولی را ارائه می دهند
  • مزایای معاملات را هم تازه وارد و هم معامله گران باتجربه کپی کنید
  • گزینه های حق بیمه پایین تر از سیستم عامل های رقیب است

منفی های Moonxbt

  • انتخاب نسبتاً محدود از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده

ویژگی های معاملاتی Moonxbt

MoonXBT از بیش از 30 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند که می توانند با اهرم حداکثر 100 برابر برای Altcoins و به اندازه 150 برابر برای بیت کوین معامله شوند. پلت فرم معاملاتی گزینه ها به مشتریان این امکان را می دهد تا با حداقل 1 USDT موقعیت هایی را وارد کنند ، که تأکید بر هدف MoonxBT از دسترسی به خدمات تجاری به هر چه بیشتر مخاطب سرمایه گذار است. این پلتفرم با قراردادهای نقدینگی ویژه و یک رابط تجاری بصری و آسان برای تجارت ، خود را از اکثر افراد دیگر در صنعت متمایز می کند. علاوه بر ارائه مشتقات رمزنگاری ، MoonXBT دسترسی به معاملات Spot را نیز فراهم می کند. ما قصد داریم در بخش های بعدی با جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی ها بحث کنیم.

استفاده از رابط تجاری با ویژگی های پیشرفته آسان است

نمای بازار MoonXBT دسترسی سریع به همه مهمترین ویژگی های تجاری را ارائه می دهد - این ویژگی ها به راحتی در دسترس هستند و در جایی واقع شده اند که انتظار دارید آنها باشند. کاربرانی که با ارائه TradingView آشنا هستند ، خوشحال می شوند که یاد بگیرند که راه حل ردیابی بازار پیشرو به طور یکپارچه در پلت فرم MoonxBT ادغام شده است.

نمای تجارت دسترسی سریع به گزینه های موجود در MoonxBT را فراهم می کند.

همانطور که انتظار می رود کاربران بتوانند از ویژگی های نمودار پیشرفته ، شاخص های بازار و مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی استفاده کنند که به آنها امکان می دهد بر اساس الگوهای بازار معاصر ، معاملات دقیق و کارآمد انجام دهند.

یکی از ویژگی های ثابت قطعاً تجارت چند صفحه ای و امکان نمایش چندین نماد تجاری در کنار هم برای یک لایه اضافه شده است.

اگر می خواهید مکانیک تجارت گزینه ها را در یک محیط بدون ریسک تجربه کنید ، می توانید به لطف حالت نسخه ی نمایشی ، این کار را انجام دهید که از طریق منوی کشویی در سمت راست صفحه نمایش تجاری قابل دسترسی است.

قراردادهای مایع چیست؟

قراردادهای مایع خود MoonxBT در معاملات قرارداد ، یک عمل سرمایه گذاری گسترده است که به معامله گران اجازه می دهد تا بدون داشتن دارایی اساسی ، در معرض بازارها قرار بگیرند. به عنوان مثال ، یک معامله گر با استفاده از اهرم 100X می تواند با حداقل 100 USDT موقعیت 10،000 USDT را وارد کند. این بدان معنی است که اگر قیمت یک دارایی زیرین فقط 1 ٪ افزایش یابد ، معامله گر در این حالت بازده 100 ٪ را کسب می کند.

در مقایسه با سایر پیشنهادات مشابه در بازار ، قراردادهای مایع چندین مزیت مشخص را ارائه می دهند. برای مبتدیان ، قرارداد مایع MoonXBT فقط برای 1 USDT می تواند باز شود و از حداقل خطر اضافه وزن رنج می برد. ثانیا ، هزینه رسیدگی به قرارداد مایع از 0. 05 ٪ و بدون هزینه سرمایه اضافی شروع می شود. نکته آخر اینکه قراردادهای نقدینگی به بهترین قیمت در بازار جهانی Spot لنگر می زنند ، از قیمت های مناسب اطمینان می دهند و احتمال دستکاری انسان را از بین می برد. برای نگاهی دقیق تر به مخاطبین مایع ، اینجا را کلیک کنید.

قراردادهای همیشگی

MoonXBT همچنین قراردادهای دائمی را معرفی کرده است ، که یک نوع مشتق بسیار محبوب در بین بازرگانان رمزنگاری است. قراردادهای همیشگی محصولی است که به معامله گران اجازه می دهد تا در رمزنگاری های خاص به طور کوتاه به صورت کوتاه پیش بروند و از اهرم استفاده کنند. جنبه منحصر به فرد از قراردادهای همیشگی این است که آنها تاریخ انقضا ندارند - تا زمانی که الزامات حاشیه برآورده شود ، موقعیت ها می توانند به طور نامحدود برگزار شوند.

قراردادهای همیشگی در MoonxBT در USDT بیان شده است - حاشیه ، سود و ضرر در USDT محاسبه می شود و به کاربران یک نمای کلی از نحوه انجام معاملات آنها می دهد.

مبادله دائمی MoonXBT یک طرفه است ، به این معنی که یک معامله گر می تواند به جای اینکه هر دو موقعیت طولانی و کوتاه را برای یک قرارداد همزمان داشته باشد ، یک موقعیت طولانی یا کوتاه را برای یک قرارداد باز کند.

قراردادهای همیشگی علاوه بر استقبال از پلت فرم MoonxBT است و پیشنهادات خود را با بزرگترین مبادلات مشتقات رمزنگاری در بازار مطابقت می دهد.

تجارت گزینه ها

MoonXBT انواع مختلفی از گزینه ها را ارائه می دهد ، که برای ساده سازی و ساده سازی تجربه معاملات بهینه شده اند. کاربران MoonXBT می توانند از گزینه های "تماس" و "قرار دادن" اروپا استفاده کنند. برای زمینه ، یک گزینه تماس امکان خرید دارایی را به دارنده خود می دهد ، در حالی که یک گزینه قرار داده شده گزینه فروش دارایی را به دارنده می دهد.

برخلاف گزینه های گسترش اروپا ، گزینه های مستقل آمریکایی MoonxBT انعطاف پذیری بیشتری و خطر ذاتی پایین تر را فراهم می کند زیرا در هر نقطه قبل و از جمله تاریخ انقضا قابل استفاده است. MoonXBT همچنین از گزینه های ضمانت پشتیبانی می کند ، که مبتنی بر گزینه های آمریکایی هستند ، اما نقدینگی بهتری دارند و یک روند معاملات ساده تر دارند.

برای کسانی که به دنبال پرداخت مشخصی بر اساس سطح ماشه از پیش تعیین شده بالا و پایین قیمت هستند ، MoonXBT دسترسی به گزینه های دو لمسی را ارائه می دهد.

تجارت نقص

علاوه بر مجموعه ای جامع از محصولات تجاری Crypto ، MoonXBT همچنین می تواند از عملکرد معاملات Spot استفاده کند. معامله گران Cryptocurrency می توانند با چند مورد محبوب ترین دارایی های دیجیتال ، از جمله:

کلیه ارزهای رمزنگاری شده در بالا را می توان در جفت معاملات StableCoin Tether (USDT) خریداری یا فروخته شد. کاربران MoonXBT می توانند از انواع مختلف سفارش با سطوح مختلف معاملات از جمله محدودیت ، بازار و سفارشات محدودیت پیشرفته استفاده کنند.

ویژگی های معاملات اجتماعی Moonxbt

MoonXBT افتخار می کند که یک تجربه تجاری جذاب اجتماعی را ارائه می دهد که به معامله گران باتجربه و سرمایه گذاران گاه به گاه دلیلی برای همکاری و به اشتراک گذاری نکات معاملات و استراتژی های سرمایه گذاری می دهد. علاوه بر این ، این پلتفرم دارای یک برنامه پاداش بسیار رقابتی و تبلیغات مختلف است که تجارت در MoonXBT را به ویژه سودآور می کند. در بخش های زیر درباره ویژگی های اصلی تجارت اجتماعی MoonxBT بیشتر بدانید.

تجارت کپی کردن

یکی از نکات برجسته تمرکز MoonxBT بر جنبه جامعه در تجارت ، به اصطلاح تجارت کپی است. این ویژگی می تواند به ویژه برای معامله گران تازه کار ، به منظور تجارت کپی به نام "پیروان" ، که تجربه و زمان کمتری برای شناسایی فرصت های خرید و فروش خوب دارند ، مفید باشد. در اینجا خلاصه ای از ویژگی تجارت کپی ، همانطور که توسط MoonXBT توضیح داده شده است:

"سرمایه گذاران می توانند یک یا چند معامله گر را دنبال کنند. پس از دنبال کردن معامله گر ، دیگر نیازی به باز کردن و بسته شدن موقعیت های دستی نیست و آنها می توانند مستقیماً از معامله گر پیروی کنند تا به طور خودکار معاملات قرارداد را بدون نیاز به تماشای سفارش انجام دهند ، تا سود را به حداکثر برساند! "

به دنبال استراتژی سرمایه گذاری یک معامله گر باتجربه می تواند یک میانبر مفید برای رشد سریع نمونه کارها باشد. با این حال ، این ویژگی فقط به نفع سرمایه گذاران گاه به گاه نیست بلکه انگیزه های روشنی را برای معامله گران با سابقه اثبات شده برای به اشتراک گذاشتن تلاشهای تجاری خود با جامعه ارائه می دهد.

نمایشگاه داشبورد معاملات کپی آمار پیشرفته معاملات و مرتب سازی فیلترها را نشان می دهد.

کسانی که متقاضی می شوند و برای عضویت ارشد جامعه MoonxBT ، لقب "معامله گران" ، می توانند با کسب 10 ٪ از سهم سود پیروان ، جریان درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

برای پاداش های غنی ، امتیازات ماه کسب کنید

برنامه وفاداری MoonXBT جوایز غنی را برای معامله گران با حجم بالا و تازه واردان ارائه می دهد. همچنین ، MoonXBT فعالیت معاملاتی و انجام کارهای تبلیغاتی را با Moonpoints خود این سکو پاداش می دهد.

برنامه های وابسته

بستر معاملاتی دارای یک برنامه وابسته نیز است ، که به شرکت های وابسته اجازه می دهد تا حداکثر 60 ٪ کمیسیون در مورد هزینه های معاملاتی حاصل از مراجعه به آنها درآمد کسب کنند. برنامه وابسته برای کسانی که به دنبال کسب درآمد پایدار هستند و مایل به شرکت در معاملات مشتقات ذاتاً ریسک پذیر نیستند ، یک انتخاب عالی است.

نبرد تجارت

مشتریان می توانند در ارتقاء نبرد معاملاتی شرکت کنند ، که معامله گران را در برابر یکدیگر قرار می دهد و به کاربران برتر اجازه می دهد تا سهم یک استخر جایزه رمزنگاری با بودجه جامعه را بدست آورند. نبردهای جداگانه توسط کاربرانی ایجاد می شود که بیش از 10،000 امتیاز MoonxBT را در خود جای داده اند یا توسط بیش از 10 مشترک مشترک و استخرهای جایزه غنی از ویژگی ها مشترک هستند. تجارت برای ایجاد 5 دلار برای ایجاد 5 دلار هزینه دارد ، اما به خاطر داشته باشید که خالق واجد شرایط دریافت 5 ٪ از کل استخر جایزه است. توزیع پاداش از یک رویکرد بسیار ساده پیروی می کند - هرچه سود بالاتر باشد ، رتبه بندی بالاتر می رود.

انجمن

انجمن های جامعه MoonxBT مکان بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن نکات تجاری و ایجاد روابط جدید و پایدار است. تا زمانی که در مرزهای دستورالعملهای جامعه بمانید ، می توانید در مورد هر چیزی که مربوط به تجارت باشد ، سؤالاتی بپرسید ، افکار خود را در بازار رمزنگاری ارسال کنید ، یا آنچه دیگران باید درباره موضوعات مختلف ، عمدتا مربوط به مشتقات بگویند بخوانید.

هزینه ها ، سپرده ها و برداشت های Moonxbt

MoonXBT دو نوع هزینه معاملات را پرداخت می کند ، یعنی هزینه مرتبط با باز و بسته شدن یک موقعیت و به اصطلاح هزینه تأمین مالی یک شبه ، که هر روز در ساعت 0:00 UTC در موقعیت های باز متحمل می شود. هزینه معاملات پایه 0. 05 ٪ به نسبت با سطح اهرم و حاشیه افزایش می یابد ، بر اساس فرمول های زیر:

  • کارمزد معامله (باز/بستن یک موقعیت) = حاشیه * اهرم * 0. 05٪
  • تامین مالی یک شبه = حاشیه * اهرم * 0. 05٪

علاوه بر کارمزدهای معاملاتی که در بالا توضیح داده شد، MoonXBT هزینه های ثابتی را برای برداشت USDT دریافت می کند. برداشت USDT از طریق شبکه های OMNI و ERC20 به ترتیب 28 USDT و 20 USDT هزینه دارد، در حالی که برداشت USDT مبتنی بر TRC20 هزینه ای معادل 1 USDT دارد.

حداقل برداشت 10 USDT است، در حالی که حداکثر مبلغ برداشت 30000 USDT است. اکثر برداشت ها معمولاً در چند دقیقه پردازش می شوند، در حالی که برداشت های بیش از 2000 USDT می تواند تا یک روز کاری طول بکشد.

در حالی که می توانید حساب MoonXBT خود را با بیت کوین، اتریوم و USDT تأمین مالی کنید، توجه داشته باشید که سپرده ها به طور خودکار به USDT تبدیل می شوند. تیم MoonXBT در حال برنامه ریزی برای ارائه سپرده های فیات کارت بانکی و انتقال بانکی و گزینه های برداشت در آینده نزدیک است.

آیا MoonXBT یک صرافی امن برای استفاده است؟

دفتر مرکزی MoonXBT در جزایر کیمن است و دفاتری در سراسر آسیا از جمله سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، کره جنوبی، ژاپن و ویتنام دارد. تیم MoonXBT شامل کارشناسانی در زمینه سیستم های معاملاتی امن است که وظیفه محافظت از صرافی در برابر فعالیت های مخرب احتمالی را بر عهده دارند.

MoonXBT همچنین یک صندوق بیمه اختصاصی و سیستم کنترل ریسک را برای جلوگیری از تأثیر نوسانات کوتاه مدت بر نقدینگی پلتفرم حفظ می کند. همچنین، اکثر دارایی های دیجیتال در کیف پول های سرد چند امضایی با رمزگذاری قوی نگهداری می شوند. MoonXBT برای یک لایه اضافی از امنیت حساب کاربری، به کاربران اجازه می دهد تا احراز هویت 2 مرحله ای را از طریق سرویس 2FA مورد علاقه خود تنظیم کنند.

اپلیکیشن موبایل

MoonXBT علاوه بر ارائه دسکتاپ خود، دسترسی به پلتفرم معاملاتی خود را از طریق برنامه های کاربردی برای سیستم عامل های iOS و اندروید ارائه می دهد. برنامه های تلفن همراه دسترسی به مجموعه کاملی از ویژگی های همتای دسکتاپ خود را که برای صفحه کوچکتر املاک دستگاه های دستی طراحی شده است، فراهم می کنند.

خدمات مشتری

از طریق فرم درخواست مستقیم در صفحه وب، ایمیل، یا از طریق یک ویژگی چت زنده، می توان با کارکنان پشتیبانی MoonXBT به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته در دسترس قرار گرفت. پشتیبانی مشتری چند زبانه را می‌توان از طریق کانال‌های معمول رسانه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و ردیت نیز دریافت کرد. قبل از تماس با تیم پشتیبانی، حتماً از بخش پرسش‌های متداول جامع بازدید کنید که اطلاعات واضح و مختصری درباره ویژگی‌های پلتفرم و طیف گسترده‌ای از موضوعات سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.

افکار نهایی

اگرچه تیم MoonXBT یک تازه وارد در صحنه صرافی است، اما به سرعت ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است و به لطف تمرکز بر جنبه‌های اجتماعی تجارت، موفق به ایجاد جامعه‌ای پر جنب و جوش از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شده است.

این تیم اخیراً عرضه پلتفرم MoonXBT را فراتر از انحصار مشتقات گسترش داده است و معاملات بازار لحظه ای را راه اندازی کرده است. اگر به دنبال یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال هستید که معاملات نقطه ای و قراردادی را بسیار در دسترس و جذاب می کند، دیگر به دنبال آن نباشید – MoonXBT پلتفرم مناسبی برای شماست.

ادوارد یک متخصص امور مالی است که سقوط بازار سهام در سال 2007 را دست اول تجربه کرد. در سال 2010، او بیت کوین را کشف کرد و از آن زمان تا کنون یکی از حامیان ارزهای دیجیتال بوده است.




:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: